Tuesday 28 February 2012

APA KABAR QUEESTERRZZ SEMUA....

Nama aku Que Aqiee, sebelum nie aku tak percaya pada hantu. Tapi setelah aku mengalami situasi itu aku mula percaya dan mula dari saat itu aku sentiasa mencari dan cuba mengenali 'mereka' dengan lebih dekat.. Dan aku tak akan lupa kata2 mereka pada aku "ADA SYAITAN TENGAH HASUT DEKAT TELINGA KIRI KAU DAN KAU TELAH SAMPAI KE HUJUNG JALAN KAU...NERAKA" dan macam-macam lagi... Aku akan kongsi semua pengalaman aku dan anda semua DIJEMPUT.

Roh, hantu atau syaitan.. Setiap kali kita dengar tentang perkara2 mcm nie kite mesti terfikir dan berkata, "ah! aku pun pernah alami perkara2 mcm tu!." Tapi pernah x kita semua terfikir pernah tak kita cuba memahami apa yang roh, hantu atau syaitan (mereka) ni. Bagi aku pada sesiapa yang pernah ternampak atau melalui situasi sebegitu adalah bertuah kerana xsemua mengalami seperti apa yang korang lalui... Bagi aku, melalui pengalaman aku sendiri aku paham situasi 'mereka' sebab ada sebab 'mereka2' ni muncul depan kita atau berdekatan dengan kita... Pernah setiap masa aku fikirkan pernah x korang cuba berinteraksi dengan 'mereka' nie bila korang terserempak atau terjumpa dengan mereka... Memang betul, ade sebilangan 'mereka' ni seolah2 cuba mencederakan, menakut-nakutkan kita, tapi kalau kita paham tentang 'mereka' kita tak kan cuba untuk mengelak malah kalau korang yakin dengan iman dan paham tentang mereka silap2 korang boleh duduk berinteraksi dengan 'mereka' macam kawan.. Xpercaya? mungkin bagi korang yang lemah semangat dan iman susah bagi korang untuk percaya... Tapi bagi aku, aku dah pernah melalui perkara2 tu... Jadi aku buat blog nie untuk bersama2 dengan korang dan berkongsi pendapat, pengalaman dan apa2 saya... Mulai hari nie aku akan update dari masa kesemasa apa saja perkara baru untuk dikongsi dengan korang dan korang pun jangan segan2 kongsi ok... Satu perubahan dalam diri boleh dibuat jika kita semua paham tentang keyakinan dan keberanian diri kita sendiri.... Sekian untuk masa nie.

No comments:

Post a Comment